Shop Mobile More Submit  Join Login
thundercatLITTER by m7781 thundercatLITTER by m7781
lion-o taking care of business...
Add a Comment:
 
:iconfcocarlos:
fcocarlos Featured By Owner Aug 6, 2014  Professional Digital Artist
hahahaah that's a good one! :)
Reply
:iconm7781:
m7781 Featured By Owner Aug 7, 2014
lol yea...
he look s satisfied... 
Reply
:iconfcocarlos:
fcocarlos Featured By Owner Aug 7, 2014  Professional Digital Artist
I hope so :P
Reply
:iconchupacabrathing:
ChupaCabraThing Featured By Owner Mar 14, 2012   General Artist
even Lion-O knows....Glade works best
Reply
:iconbassgeisha:
bassgeisha Featured By Owner Dec 22, 2011  Professional Interface Designer
ROFL!#%)!&#%
Reply
:iconm7781:
m7781 Featured By Owner Dec 22, 2011
ahahahaha..
yea.. it was a matter that needed addressing..
Reply
:iconspaceshipearth:
SpaceShipEarth Featured By Owner Aug 26, 2011
Epic WIN
Reply
:icongosen406:
Gosen406 Featured By Owner Aug 25, 2011  Hobbyist Digital Artist
ROFL!!! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!! This makes me laugh soooooooo much!!! And its the fact that the art here is so amazing that its even funnier
Reply
:iconm7781:
m7781 Featured By Owner Aug 25, 2011
whoa!! i'm glad you like it that much!..
ahah thanks for the kind words!
Reply
:icongosen406:
Gosen406 Featured By Owner Aug 25, 2011  Hobbyist Digital Artist
I do. And the art looks perfect so it makes it that much better

No prob x33
Reply
:icontabliermotoki:
TablierMotoki Featured By Owner Aug 24, 2011  Hobbyist Traditional Artist
The idea and the realization are great but I think you could have gone further to emphasize the funny effect. I love the kitsch wallpaper!
Reply
:iconm7781:
m7781 Featured By Owner Aug 25, 2011
perhaps could have taken it farther.. but i wanted to keep it subtle i guess?
ahahah he's royalty.. he needs pretty wallpaper...jk
Reply
:iconmightymorphinpower4:
MightyMorphinPower4 Featured By Owner Aug 22, 2011
Lol funny one here
Reply
:iconjose-ramiro:
Jose-Ramiro Featured By Owner Aug 21, 2011  Hobbyist Traditional Artist
"Snarf, it's time to clean up the litterbox."
Reply
:iconm7781:
m7781 Featured By Owner Aug 25, 2011
ahahah dont take advantage of snarf!
he doesn't know any better
Reply
:iconjose-ramiro:
Jose-Ramiro Featured By Owner Aug 25, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Heh, truth.
Reply
:iconjupae:
Jupae Featured By Owner Aug 9, 2011
hahaha nice one!!
Reply
:iconm7781:
m7781 Featured By Owner Aug 13, 2011
yup.. thundercats got to go too
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner Jun 13, 2011
Spelling mistake on Thundercat just in case man. Peace!
Reply
:iconm7781:
m7781 Featured By Owner Jun 14, 2011
true!
fixed!
Reply
:icondeadlymike:
deadlymike Featured By Owner Jun 13, 2011
hahahahahahahahahahahahha yeaahhh! The greatest Lion-O piece ever!!
Reply
:iconm7781:
m7781 Featured By Owner Jun 14, 2011
don't encourage it
Reply
:iconcsyeung:
Csyeung Featured By Owner Jun 13, 2011  Professional Traditional Artist
hehe
Reply
:iconm7781:
m7781 Featured By Owner Jun 14, 2011
it's not supposed to be funny.. jk
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 13, 2011
Image Size
663 KB
Resolution
712×1073
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,468 (1 today)
Favourites
95 (who?)
Comments
23
Downloads
93
×